Pages

Monday 30 June 2014

“Will looked horrified. "What kind of monster could possibly hate chocolate?”

Juba neli päeva olen üritanud leida aega blogimiseks, aga võta näpust, jõuan kodus ainult koristada ja süüa teha. Täna võtan lõpuks end kokku ja üritan meenutada, mida ma nii meeleheitlikult blogida tahtsin..
Mälu veab alt, vanainimene juba. Pean valima pensionifondi ja no mitte ei tea mille järgi ma seda peaksin vaatama. Majandusklass, aga ikka täiesti saamatu.

Ma olen kahes kohas poole kohaga tööl, nii et ei saa vinguda, et mul igav suvi oleks. Isegi kui Eesti suvi keerab täiega ja bikiine pole isegi hakanud välja otsima. Augustis läheme Saksamaale masendusest shoppama.
Avastasin, et tööl saan endale smuutisid kokku keerata ja nii ma Nordes vast hakkangi Rimist puuvilju kokku ostma ja siis blenderdama vaiksete tundide ajal. Ja muidugi saab head kohvi. Täna käisime koos teiste suvetöötajatega kohvikoolitusel ja saime tehnika ka paika.

Instagrami kvaliteet :)


Juuni keskel panin endale sõiudueksami aja: esimene vaba aeg oli muidugi augusti alguses. Tore, nüüd siis tiirutan niisama isaga aiapoodides. Isegi kui ma linnas autoga veel väga ei orienteeru, siis Hortesed ja muud puukoolid ja aiapoed ning nende vahel sõitmine on mul nüüd üsna selged. Täpselt enne eksamiaja kinnitamist leidsin endale veel super sõiduõpsi ka, kahju, et enne ei võtnud end kokku ja õpetajat ei vahetanud.

Mis veel vahepeal toimunud on...

Tegin väikse grillika enda pool: naised, vein ja söök. Kokkamise poole pealt katsetasin peekoni-paprika marinaadis kanašašlõkki, grillitud virsikuid ja röstciabattal pestolaadset möksi. vot.
Kanašašlõkk, mida me Karoliga kiirmarineerisime, tuli tõsiselt hea. See seletas ka hiiglaslikku söödud lihakogust viie inimese kohta.
Retsept ise asub siin.

Virsikud, mis olid grillitud või ja meega, sobiksid hästi liha kõrvale, aga selleks ajaks kui virsikud grillilt ära tulid, oli liha juba kadunud.

Meie leivamääret ei saa ma päris pestoks nimetada, sest selle eesmärgiga ma teda ei teinud. Plaanis oli teha pastakaste, aga siis selgus, et pastat meie kodus ei leidu. Sai siis muud moodi ära söödud ja kõik olid väga rahul :) "Pesto" koosnes basiilikust, üleöö leotatud india pähklitest ja päiksekuivatatud tomatitest (koos õliga).


Kaisa tegi veel hiljem banaani-šokolaadi-martsipani keeksi, mis oli überhea ja ma olen juba 2 korda seda kodus ka teinud. Esimene kord avastasin, et võid ei ole ja panin kookosõli ning tegin väiksema koguse. Sellegipoolest ei jõudnud ma pildistamiseni, sest esiteks, ma unustasin ja teiseks, see söödi kohe ära.
Teine kord olin targem: ostsin või, tegin õige koguse ja tegin kohe pilte.




Ülejäägist said muffinid


Varsti tahaks midagi suvikõrvitsatest teha, sest neid on meil juba paar tükki peenras valmis saanud. Tuleb otsida uusi ja huvitavaid retsepte ;)

Ahjaa. Viimase aja väljas söömise kogemused:
  • Käisime Türgi söögikohas Rävala puiesteel. Nimi oli minu jaoks hääldamatu ja meelde ka ei jäänud, aga koogid ja küpsetised nägid head välja. Ostsin 2 pisikest baklava tükki. Kreetal sai kunagi proovitud, kuid olen alati arvanud, et Eestist ei saa sama head kraami. See seal oli aga peaaegu sama hea :)
  • Eile sai käidud Gruusia restoranis vanalinnas. Tellisime adjaruli hatšaburi ja kanašašlõkki. Tõeliselt hea elamus ja väga väga toitev. 



Sellega siis praegu kõik. Kuidagi mitte minulik postitus seekord: vähe pilte ja rohkem teksti.

TranslationI’ve been wanting to blog for days but I’ve been a bit short on time. When I am home, all I have time for is cooking and cleaning. By the time I found time to blog I completely forgot what I wanted to write...
I guess choosing my pension fund makes me lose my memory. It is hard being an adult, huh.

I can’t whine about having a boring summer, since I have two part-time jobs which I really enjoy. However I have to whine about the “Estonian summer.” I haven’t even bothered searching for my beach gear since there probably will not be an opportunity to sunbathe or swim. Horrible.

This is the reason why I planned a trip to Bremen this August. Depression shopping.

Despite the weather I still organized a small BBQ with my girls, wine and awesome food. I made chicken kebobs with bacon marinade, grilled peaches and pesto (or sth like that). Darn good.
Later Kaisa made some cake with Vana Tallinn liqueur, banana, marzipan and chocolate. That was even better. Since that night, I’ve made this cake twice. 


That’s about it for today J

No comments:

Post a Comment